kläder som jag vill ha + jah är med ANNA ! :D<333

hej ! sitter och läser lite bloggar med anna !! fett kul !!
ååååhhhhh....vet ni vad jag vill ha?! en systemcamera !
har tänkt att köpa en canon 1000d men har bara hittat några för typ 4000 kroner, men sen gick jag in på en blogg , det var en tjej som heter freija^^ h
on skrev att den kostade typ 3195 eller någe sånt !
frågade vart man kunde köpa en sån för så "lite", så jag hoppas verkligen att hon svarar !!!
 snälla freija !! :) :P <3

ikväll blir det väll att kolla på vm-2010 ?! eller ullared haha ! så jäkla bra..(ibland!) :)

anna ska kanske sova här, hon har ringt hem men ingen svarar ! ;)
nu ringer hon igen! :P

återkommer om det ;) nu kommer bildeer ! ^^ :)

vaad jaag vill haaaa !:)






några saker ! :)

anna kunde inte sovaa här :( men nu ska hon hinna blogga lite också ! :P hejdå! <33


Kommentarer
Postat av: Felicia

http://freijalundquist.blogg.se ? är det hon du menar? :)

2010-07-24 @ 15:52:49
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0