min lilla söööööööötnöööööt

hej, fyfan vad länge sen jag bloggade, asså shiiiiiit haha ! ;D nu idag så ska jag bara ta't lungt fett chill. julkalendern slutade bra, och vet ni ? isadora som var med ... det är min kusin ! haa :D tänkte ifall ni ville veta :D
är vi lika ? :) det tycker inte jag :P

min söööööta kusin Linnea :), snart kommer hon så ska vi flumma lite och så kanske hon ska sova över :D :D :D

asså hon heter ju inte isadora på riktigt , på riktigt heter hon linnea ! :)))))


här är en bild på henne från julkalendern 2010 :))) :D



FETT SÖT :D ooo nu kom hon! :)

hejjj alla, hehe :)  // linnea

hejdå <33

Kommentarer
Postat av: Felicia

Svar: Blir otroligt ledsen när jag ser vad du skrivit! Även om du tycker så, så tycker inte jag att man skriver det ! Jag bloggar för min egen skull och inte för någon annas ! Och när det gäller det här med fotoblogg så är att fota ett otroligt stort intresse jag har och lägger faktiskt ut många av dom bilder jag tar på bloggen. Jag har en blogg för att kunna visa mina bilder jag tar och få både bra och dålig kritik för dom. Men bara för att jag kallar min blogg en "fotoblogg" betyder väll inte det att jag inte får lägga ut någonting annat en just foton. När jag skriver att jag ska ut och fota så går jag oftast ut och fotar men ibland så går tiden snabbare en vad man hade tänkt och det blir inte av! Jag förstod inte riktigt vad du menade med din fråga om att jag inte går ut och fotar "själv"? Det är otrolligt mycket roligare att fota tillsammans plus att det är otroligt kul att fota människor och om den jag ska fota sen vill fota mig och jag vill bli fotad så är väll inte det något problem? Jag föreslår att du inte läser min blogg om du blir så irriterad ! Förlåt för ett långt svar men jag ville förklara hur läget låg till !

2011-01-11 @ 18:31:04
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0