grattis kanske? (a)

heeyyy ! :D
klääder äger ! :D
så att ni vet så fick jag 100 kroner idag, för att jag har namnsdag ! :D
KAJSA ! :D
jag heter sata kajsa^^ :P
grattis till mej? :)<3

och eftersom att jag ska till stockholm snaart, så blir det ju perfeekt.

imorgon ska jag träffa saknade älskligen markus. fy tusan vad jag har saknat dej . men imorgon <3

hehe idag var jag med kristina:D vi hade det vääldigt rüligt ;D hehe ! :)

nemen usch så mkt smilisar jah skriver :P :D
men när jag skriver det så känns det som att ni ser hur jag mår^^ typ :P

tiillllllexempel : om jag skriver heej :D
eller hej
det är ju olika saker^^ :P
känns det som för mig iallafall !:)
vad tycker ni ? :)

kraam

//sara

sitter och lyssnar på en sjuukt bra låt på radio, men vet inte vad den heter , ååååhh..hoppas att dom säger det efter låten  ! :):P:D

hehehehe ! <3

men seeeeeeeeeeeeeeeeeeees !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0